Opinia dumneavoastră

Opinia dumneavoastră contează! Ajutați-ne să îmbunătăţim calitatea produselor şi a  serviciilor IKADO.

Obiective

Obiectivul principal este satisfacţia clientului final, garantându-i un serviciu complet şi precis, prin furnizarea unei game verificate şi exclusive de produse, fără a omite vreun detaliu. Satisfacţia fiecărui client asigură rezultatul final! Elementele asupra cărora ne concentrăm sunt:

Competitivitate în raportul “produse/preţuri”

Calitatea din ce în ce mai înaltă a serviciilor şi a asistenţei

Continua inovaţie tehnologică

Claritatea şi transparenţa ofertelor comerciale

Soluţii personalizate

Identificarea de noi oportunităţi de dezvoltare pe segmentul de piaţă

Managementul satisfacţiei Clientului este mijlocul de asistare, în cazul oricărei cereri. Vă rugăm să vă adresaţi la info@ikado.ro pentru orice întrebare sau solicitare, şi personalul nostru vă va ajuta imediat în găsirea celor mai bune soluţii.